کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج)

شهرستان طبس

این کانون از زیر مجموعه های اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان طبس بوده و واقع در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) می باشد.
آدرس کانون :
میدان امام خمینی-کوچه ی کنار بانک تجارت-مسجد و کانون حضرت صاحب الزمان (عج)
آدرس ایمیل کانون :
kanoonesahebzaman@gmail.com

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۱۶ ب.ظ

یا ضامن آهو کاش کبوتر حرمت بودم 1



مولاجان کاش کبوتر حرمت بودم…

دل تنهامو آوردم

تنها با یه دنیا دلخوشی کمتر از آهو که نیستم

میشه ضامنم بشی ضامن آهو صدایم کنی…

از شما دورم اما …

از بزرگترها شنیده ام هر جا که باشی دست به سینه که بگذاری و رو به بارگاهتان خالصانه که بخوانمتان انگار در جوار حرمتان ،شما را زیارت کرده ام .

پس در میان آسمان ها حرمتان را دوباره می بویم و اذن دخول می خوانم،

اللهم انی وقفت علی باب من ابواب بیوت نبیک ….


robe haram_Www.Shabhayetanhayi.ir

حواسم بهتان هست آقا ..

گرچه دل مشغولی ها امان سبک شدن نمی دهد ..

کنار شما که نیستم اما

از عمق وجودم حواسم به شماست مولا !

این حق من است که کاسه های خالی شفاعت را پر کنم

فقط میتونم بگم:یا امام رضا منو ببخش و شفاعتم کن!!

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

zaer_Www.Shabhayetanhayi.ir


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۴
کانون صاحب الزمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی