کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج)

شهرستان طبس

این کانون از زیر مجموعه های اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان طبس بوده و واقع در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) می باشد.
آدرس کانون :
میدان امام خمینی-کوچه ی کنار بانک تجارت-مسجد و کانون حضرت صاحب الزمان (عج)
آدرس ایمیل کانون :
kanoonesahebzaman@gmail.com



اختصاصی جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه، امپراتوری دروغ: در روزهایی که تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی‌ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ والیبال در کشور لهستان با پیروزی‌های متوالی برابر تیم‌های بزرگ جهان خوش می‌درخشد و به مرحله سوم این رقابت‌ها راه یافته است، برخی از عناصر ورشکسته ضدانقلاب به ویژهسلطنت‌طلب‌ها تلاش می‌کنند تا از فضای اینگونه مسابقات برای کسب اهداف خود سوءاستفاده کنند.

در روزهای اخیر یکی از عناصر سلطنت‌طلب نزدیک به خاندان منحوس پهلوی به نام «دریا صفایی» با استفاده از کمک‌های مالی باقی‌مانده‌های این خاندان منحوس ضمن پخش کردن پرچم منحوس رژیم پهلوی و کاغذهایی در حمایت یکی از محکومان امنیتی داخل کشور به نام «غنچه قوامی» در جریان برخی از دیدارهای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی‌ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ لهستان، تلاش کرد از این مسابقات ورزشی در جهت کسب اهداف سیاسی و معروف کردن خود سوءاستفاده کند.

این ضدانقلاب سلطنت‌طلب در مصاحبه خود با برخی رسانه‌های ضدانقلاب با اعتراف به اینکه به رشته ورزشی والیبال چندان علاقه‌ای ندارد و تنها برای بهره‌برداری سیاسی به محل برگزاری مسابقات والیبال می‌رود، گفت: … اخیرا ایران در والیبال خولی خوبه و همه دنیا نگاهش می‌کنه و این جایی است که من می‌توانم آنچه که می‌اندیشم را بیان کنم … !

دریا-صفایی

دریا صفایی ضدانقلاب سلطنت‌طلب که پیش از این به فساد اخلاقی معروف بوده است.

این ضدانقلاب که چندی پیش در برابر بی‌تفاوتی ماموران امنیتی بلژیکی در یکی از میادین خلوت شهر بروکسل پرچم جمهوری اسلامی‌را پایین کشیده و پرچم رژیم پهلوی را بالابرده بود، در روزهای اخیر به همراه تعداد معدودی از همراهانش با پخش کردن پرچم رژیم منحوس پهلوی به نام پرچم رسمی‌ایران و لباس‌هایی منقش به پیام حمایت از محکوم امنیتی مذکور در بین تماشاگران بی‌اطلاع لهستانی که از محتوای نوشته‌های روی لباس‌ها خبری نداشتند، تلاش کرد از پخش زنده این مسابقات سوءاستفاده کند.

گروه‌های ورشکسته سلطنت‌طلب نیز که طی سالهای پس از وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی‌همواره در برابر اراده ملت مسلمان ایران شکست‌خورده و حرفی برای گفتن نداشته‌اند، تنها به سبب دیدن فقط یک پرچم شیر و خورشید، آنهم در اندازه بسیار کوچک و در فاصله‌ای دور، در جریان پخش زنده مسابقه والیبال تیم ملی والیبال ایران از تلویزیون صدا و سیمای جمهوری اسلامی‌به گونه‌ای ابراز خوشحالی کرده‌اند که گویی بر جمهوری اسلامی‌غلبه کرده و حکومت در ایران را مجدداً در دست گرفته‌اند!

با وجود تلاش‌های عوامل سلطنت‌طلب در سوءاستفاده و بهم‌زدن دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جهانی والیبال، این افراد با بی‌توجهی تماشاگران ایرانی مواجه شده و در دیدارهای بعدی تیم ملی والیبال ایران یا به صورت افرادی و یا با تعداد بسیار محدودتر از گذشته در سالن محل برگزاری مسابقات حاضر شدند.

اکثر تماشاگران حاضر در سالن محل برگزاری مسابقات والیبال جهانی لهستان، پرچم جمهوری اسلامی‌را در دست داشتند.

اکثر تماشاگران حاضر در سالن محل برگزاری مسابقات والیبال جهانی لهستان، پرچم جمهوری اسلامی‌را در دست داشتند.

اما، به نظر می‌رسد مسئولان و دیپلمات‌های ایرانی مقیم در لهستان باید نسبت به این‌گونه سوءاستفاده‌ها وظایف خود را به شیوه بهتری انجام دهند. به ویژه که بر اساس خبرهای منتشر شده، سفیر جمهوری اسلامی‌ایران در لهستان در سالن محل برگزاری مسابقات تیم ملی والیبال کشورمان نیز حضور داشته و شایسته بود تا با استفاده از جایگاه و قدرت دیپلماسی خود، مسئولان امنیتی و انتظامی‌کشور میزبان را مجبور به برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان از مسابقات جهانی والیبال کند و اجازه عرض‌اندام حتی به این تعداد معدود از عناصر ضدانقلاب داده نشود.

امید است مسئولان دیپلماسی و ورزشی کشورمان در مسابقات آتی تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات جهانی اخیر و حتی در دیگر مسابقات ورزشی و غیرورزشی بین‌المللی به وظایف خود به نحو احسنت عمل کنند.

تجمع یک نفره دریا صفایی با پرچم رژیم منحوس پهلوی در بیرون محل برگزاری مسابقات جام جهانی والیبال لهستان

تجمع یک نفره دریا صفایی با پرچم رژیم منحوس پهلوی در بیرون محل برگزاری مسابقات جام جهانی والیبال لهستان

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۳۱
کانون صاحب الزمان

نظرات  (۱)

تجمع؟ یک نفره!!! ش کشته منو!
http://hegzaco.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی